Tuesday, December 20, 2011

天生麗質

I was born normal, ain't pretty like Angela Baby.
I did complain a lot, but I know this's not gonna change anything except plastic surgery.
I always dream to have plastic surgery, it's one of my dreams. I just wanna be pretty like others.
I just want to gain confidence of myself to live the life of my dreams.
I love to stalk at pretty girls, I'm not a pervert, ain't jealous but I hope someday I can be like them too.
Shine like a star so that everyone would look at me.


我媽媽很漂亮。在我心目中,媽媽是全世界最漂亮的女人。
我不是天生麗質,只能怪自己沒能遺傳媽媽的漂亮。
但我並沒有放棄過,我一直都很努力地讓自己變漂亮。
如果你問我小學或中學朋友,他們一定會說我看起來變了好多,好像哪裡整過容似的。
所以,這能夠證明 Nothing is Impossible, I'm possible!
化妝能夠讓自己變漂亮也提升自己的自信(雖然只是暫時性,但好過沒有不是嗎)
所謂,這世界上沒有醜女人,只有懶女人
所以,想要變漂亮的女性們,漂亮不再是夢,只要妳肯付出努力,妳也可以變萌的 

No comments: