Wednesday, July 7, 2010

Happy 7monthsary ♥ ♥



2010年7月6日 是我和寶貝在一起的滿7個月了♥
真的好開心 雖然這7個月裡頭在一起的時間不長也不短
但倆人在一起相處真的來得不容易 真的
謝謝寶貝在這段日子裡對我的呵護與關照 謝謝你喔
我知道 有時候我的脾氣真的很糟糕 很愛亂發小姐脾氣
很愛胡思亂想些有的沒的 小事化大事都要吵一架
但你依然還是很遷就我 就算是我不對你也會總是向我道歉
我知道錯了啦 我會儘量當你的乖乖女友啦 嘻嘻


嗯好啦 就說說我們倆怎麼慶祝這在一起7個月吧!
其實6號當天是星期二 我們倆都得上課沒時間慶祝
所以就提早在上星期六慶祝了 呵呵

那天寶貝本來打算帶我去
T.G.I. FRiDAY'S
可是後來我臨時改變主意 換去
回憶美味
因為人家突然想吃板面嘛 呵呵
老實說那里真的不錯吃 價錢又合理 所以一定要去吃哦!

As usual, we camwhore around while waiting for food being served :)
#1 哈哈 我的無影手 厲害吧

#2 雙V PEACE! 和平!耶~

#3 招牌動作 鬥雞眼+雙V PEACE!

#4 鬥雞眼+傻鴨仆絲

The environment & atmosphere around is quite comfortable :)

Waited for few minutes, food & drinks arrived!! :D
Okay, mine is Soya Bean, love it!! >3 RM2.50
B ordered Iced Jasmine TeaRM4.80 tastes so sucks!
(no offend cuz I just dislike jasmine flavor, lol)

Pan Mee Ikan Bilis *drooling* RM6.20
I love Pan Mee since I was young *winks*
mommy told me when she was pregnant with me, she always eat pan mee one. No wonder lah! lol
Nothing's gonna stop me for loving Pan Mee!!! XD

Zoom in: looks really yummy isn't it? No, it tastes really good!! You gotta try for it, seriously!! :P

and this is their homemade-chili, superb hawwtt!! taste-so-good!!

" Itadakimasu" :P



BB did COCKEYED! *actually I forced him one! lol* shoo cutee!! ♥





BB actually finished the soup!!! lol

BB says: yummeh!!!  :D *thumbs up somemore*

Interested? Let's go...

Happy Memory 回憶美味
3, Jalan Metro Perdana Timur,
Taman Usahawan Kepong.


After filling up our stomach, we headed to 1 Utama for Toy Story 3D

No comments: