Wednesday, December 9, 2009

Shopaholic Possesed ♥



「叮咚表~叮咚表…」Hohoho~ Merry Christmas
It's Christmas Month, Santa Claus is coming to town...
15 days more to go... *highly excited*

Yay it's blogging time again miss ya blogging!
最近時間過得實在是太快了啦 時間不夠用 :(
老實說 日子在過我也不曉得自己都在幹嘛
最近發生很多事情我也不曉得該怎麼說好
總之 我的生活過得很簡單就對了

但其實我每天都好想要打網誌
只是每當次坐在電腦前正要開始打時腦袋就會一片空白
總覺得自己每天都盲目地在做著同一件事 有點麻木
我知道 堅持下去一定會有成果
但人就是那樣 總是很矛盾 我就是那樣
哎 該怎麼辦好呢
還是那句 堅持還是堅持
堅持到最後的就是勝利者 是吧

話說最近我都沒在玩寵物社會 (Pet Society)了
寶貝MONCHCHI好可憐被我冷漠了;(
沒替它洗澡都生滿蒼蠅了 臭臭
而且寵物社會的東西最近價錢都飆很高 變態
那麼貴 拿人命喔 經濟風暴咩 真是的

ㄣ最近上線查看到 一些好康 :D
Sony Ericsson和sanrio公司合作推出了一部新手機
SE W396 Hello Kitty Edition Phone
超口愛的呢 又是hello kitty  好想要呢
甚麼時候才開始上市呢 好期待喔
手機功能


  • 2G Network: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
  • Size: 96 x 47 x 14.9 mm
  • Weight: 96 g
  • Display Type: TFT, 256K colors
  • Display Size: 176 x 220 pixels, 2.0 inches
  • Sound Alert Types: Vibration; Downloadable polyphonic, MP3, AAC ringtones
  • Speakerphone: Yes, with stereo speakers
  • Phonebook Memory: 1000 x 20 fields, Photo call
  • Internal Memory: 10MB
  • Memory Card Slot: Memory Stick Micro (M2), up to 4GB
  • Bluetooth: Yes, v2.0 with A2DP
  • USB: Yes, v2.0
  • Camera: 2 MP, 1600×1200 pixels
  • Messaging: SMS, EMS, MMS, Email, IM
  • Browser: WAP 2.0/xHTML, HTML (Openwave), RSS reader
  • Radio: Stereo FM radio with RDS
  • Games: Yes, incl. motion-based + downloadable
  • Java: Yes, MIDP 2.0
  • Walkman player: TrackID music recognition
  • Picture editor
  • Organizer
  • Voice memo
  • T9
  • Standard battery, Li-Ion: 480Hr Standby, 8Hr Talk Time, 12Hr 30 Min Music Play
  • 接下來就是這個 香奈兒 2.55 Flap 超讚的!
    好啦,就等等我…我一定會買你回家啦 :)

    總覺得面子書 沒私人空間
    無論發表甚麼 他都會知道
    哎呀呀呀呀呀 這樣我會感覺有壓力



    miss you

    No comments: