Wednesday, August 12, 2009

Fall in love with COACH ♥

COACH 經典C Logo春夏粉嫩拼布扥特包(春夏限定款)
COACH新款肩背粉紅拼布托特包,以拼布搭配粉色系皮革飾邊,造型甜美可愛,
上方拉鍊設計為全開提高便利性,是款值得入手的優雅實用單品。


1. 品牌:COACH
2. 品名:COACH 經典C Logo春夏粉嫩拼布扥特包(春夏限定款)
3. 材質:經典粉紅拼布C LOGO+天然牛皮包邊皮革
4. 配件:美國COACH專櫃購買收據正本+ COACH保證卡+COACH包裝盒

實照:


(please read in Cantonese)
哇~以款我好想要啊…我好鍾意啊!
第一眼見到就好鍾意啊,一見鍾情
好靓啊…好復古…好名媛啊…
點解~點解比我遇到你一見鍾情啊???
但係價錢方面就好似有D貴,目前市場COACH專櫃價賣大概 NT $17,800
目前仲係學生冇甘多錢啊!!!嗚嗚~
BUT 我相信所謂一分錢一份獲!
無論如何我都要得到手!加油啊~我嚟啦!!!

No comments: